Situace před změnou
Naďa neměla žádný web o který by se na schůzkách mohla opřít a na který by potenciální klienty směřovala. Byla odkázaná na jednu webovou stránku od jejího obchodního partnera.
Dopady
To jí neumožňovalo svým klientům představit přístup, jakým pracuje a aktuální nabídku nemovitostí. Dále pak pracovat s kontakty v databázi a hezky odprezentovat to podstatné, co každého v rámci nemovitostí zajímá.
Jak z toho ven?
Zaměřili jsme se na osobní značku Nadi. Hodně jsme se ptali na hodnoty, v čem je skvělá a v čem má ještě mezery a musí to vylepšit.
Řekli jsme si, jak vypadá její ideální klient, na kterého chce díky webu cílit a jaký problém mu má vyřešit.
Pak jsme dali dohromady plán míst, kde bude Naďa vidět a zároveň to nebude naprostý overkill na správu.